20 september: Netwerkbijeenkomst Eetstoornissen. Kom jij ook?
Op 20 september komt het hele netwerk K-EET Noord Holland voor het eerst fysiek samen in Duivendrecht. Het belooft een mooie avond te worden waar veel ruimte is om elkaar te ontmoeten, het netwerk te verstevigen, en nog beter te kunnen samenwerken. Om zo kinderen en jongeren met een eetstoornis eerder te herkennen, beter te begrijpen, en eerder en beter te kunnen behandelen.
In de bijlage en de afbeelding hieronder vinden jullie het programma voor de avond. We gaan in op het expertisenetwerk K-EET Noord Holland en hoe we ons verhouden tot het Bovenregionaal Expertisenetwerk Jeugdhulp Noord Holland en het programma Thuis voor Noordje. Ook bespreken we de bredere beweging van ambulantisering die we in Noord Holland zien, en tot slot gaan we aan de slag met het vormen van regionale netwerken in de vorm van een ‘trias’ – waarbij de somatiek, psychische zorg en diëtetiek vertegenwoordigd zijn. Aan het eind van de avond hebben jullie als het goed is beter in beeld wie bij jou in de regio je waarvoor kan benaderen, zijn er kortere lijntjes tussen de professionals en concrete vervolgstappen om tot nog betere netwerkzorg te komen.
We hebben nog ruimte voor aanmeldingen, dus doe dat vooral als je interesse hebt, of stuur de uitnodiging door naar je collega’s en bredere netwerk! Aanmelden kan via deze link https://bit.ly/3EwN9z0 of door te mailen naar marlies@brighthives.com.